KAVA
2. aprill, eelkonverents
PLENAARSESSIOON “KUS ON E-ÕPE?” "Haridus- ja teadusministeeriumi prioriteedid 2008. aastal" –
Jaak Anton; Haridus- ja Teadusministeerium
; "eGümnaasium" –
Mall Maasik; International University Audentes
;
""e" - Eesti hariduses" –
Meeri Sild; Tallinna Lilleküla Gümnaasium
PARALLEELSESSIOONID
KES ON HARIDUSTEHNOLOOG? "Haridustehnoloog ja üldharidus" –
Ingrid Maadvere; Gustav Adolfi Gümnaasium; "Haridustehnoloog ja kutseharidus" –
Jane Mägi; Kuressaare Ametikool; "Haridustehnoloog ja kõrgharidus" –
Ragnar Õun; Tartu Ülikool Pärnu Kolledž
KUIDAS VÕRGUTADA? "Temaatiliste võrgustike olemusest" –
Marge Kusmin; Tallinna Tehnikaülikool; "Delta Kappa Gamma rahvusvaheline võrgustik" –
Anu Joon; Ääsmäe Põhikool; "Temaatilised võrgustikud Eestis" – Varje Tipp; Pärnumaa Kutsehariduskeskus
Birge Talve; Võrumaa Kutsehariduskeskus
Vello Kukk; Tallinna Tehnikaülikool; "Võrgustike virtuaalseks tegevuseks mõeldud keskkonnad" –
Siret Lahemaa; Lauka Põhikool
KUIDAS SISUSTADA? Audio e-õppes - Audacity praktikum
. Sisuloomine
KUIDAS ELAVDADA? "Puutetahvel keeleõppes" –
Meeri Sild; Tallinna Lilleküla Gümnaasium; "Puutetahvel matemaatika tunnis" –
Laine Aluoja; Türi Gümnaasium; "Puutetahvel algõpetuses" –
Ingrid Maadvere; Gustav Adolfi Gümnaasium; "Puutetahvel erivajadustega laste õpetamisel" –
Piret Joalaid; Ristiku Põhikool
MIDA ON ÕPETAJAL VAJA TEADA AUTORIÕIGUSEST? Kaido Kikkas, Hans Põldoja
3. aprill, teine päev
I PLENAARSESSIOON “KUHU LIIGUME?” "Küberruumi kaitse vajadus" –
Johannes Kert; Kaitseministeerium; "Eesti kõrgharidus Kõrg-Kolkast Alam-Mülkani" –
Jaan Kõrgesaar; Haridus- ja Teadusministeerium
; "The Finnish Higher Education and ICT" –
Marja Kylämä; Soome Haridusministeerium
II PLENAARSESSIOON “KAS E-ÕPE = ÕPE?” "E-learning or e-LEARNING? Some Wider Reflections" –
Mervyn Jones; Imperial College London; "e-Learning Models, Students and Institutions: Which One is the "K"?" –
Albert Sangra Morer; Open University Catalonia; "Kas tudeng ikka õpib?" –
Vello Kukk; Tallinna Tehnikaülikool
I PARALLEELSESSIOON
MIS ON E-ÕPIK? "Eestikeelse õppe ja (e-)õppevara täiendamine muukeelsetes kutsekoolides" –
Maria Ratassepp; Mitte-eestlaste Integratsiooni Sihtasutus; "Koostööst haridustehnoloogi ja õpiku autori vahel" –
Veronia Tuul; Tallinna Polütehnikum; "E-õpik - samm tulevikku" –
Silvia Luige; Sisekaitseakadeemia
KUIDAS TESTIDA, MÕÕTA JA JUHTIDA E-ÕPPES? I OSA "Testid ja ülesanded e-kursusel" –
Tea Hunt; Tallinna Tehnikaülikool; "Enesekontrolli testid - kas isejuhtiv õppimisvorm või atraktsioon" –
Inga Uueküla; Sisekaitseakadeemia; "Kontrolltöö iga loengu järel - võimalus motiveerida tudengit jooksvalt ainega tegelema" –
Toomas Plank; Tartu Ülikool
KUIDAS KEELETEHNOLOOGIA TOETAB E-ÕPET? "Keeletehnoloogia ja e-õpe" –
Neeme Kahusk, Kadri Vider; Tartu Ülikool; "Arvuti mõistab eesti keelt: dialoog Teatriagendiga" –
Margus Treumuth; Tartu Ülikool; "Europodians: keeleõpe iPodis ja pülgal" –
Tiina Kikerpill, Neeme Kahusk; Tartu Ülikool
MIS ON TEGEVUSMUSTRID JA LUBAVUSED? "Tegevusmustrid ja õpimaastikud e-õppes" –
Kai Pata, Kairit Tammets, Terje Väljataga; Tallinna Ülikool; "Töövookeelte kasutamine õppimise ja õpetamise protsesside kirjeldamiseks" –
Priit Tammets; Tallinna Ülikool; "Narratiivsete tegevusmustrite kodeerimine uus-meedia keskkonnas" –
Anatole Fuksas; Univeristy of Cassino
Vastuvõtt Glehni lossis:
e-Ülikooli 5. sünnipäev, e-Ülikooli parimate e-kursuste ja õppejõudude õnnitlemine
4. aprill, kolmas päev
II PARALLEELSESSIOON
KUIDAS KASUTADA VIDEOT ÕPPETÖÖS? I OSA. "Videokonverents õppeprotsessis" –
Priit Joa; Tallinna Tehnikaülikool
Marju Piir; Tartu Ülikool; "Reaalaja videoülekanded" –
Toomas Petersell; Tartu Ülikool
KUIDAS KASUTADA ÕPIOBJEKTIDE REPOSITOORIUMEID ÕPPETÖÖS? "Sobiva reprositooriumitarkvara otsingud" –
Mart Laanpere; Tallinna Ülikool; "Tallinna Ülikooli Euroopa üldhariduskoolide repositooriumide võrgustik ja selle kasutamine" –
Martin Sillaots; Tallinna Ülikool; "Increasing the Power of Academic Content" –
Harry Tubben, Emmanuel Clemot; Blackboard International BV
MILLEST ALGAB ÕPIOBJEKTI LOOMINE? "Malelise mõtlemise saladused" –
Rein Ruus; Tallinna Tehnikakõrgkool; "Õppematerjalide visuaalne vormindamine" –
Anne Rudanovski; Tartu Kunstikool; "Eesti keele õppematerjalid veebilehel ONENESS" –
Maarika Teral, Sirje Rammo; Tartu Ülikool
E-ÕPE - SUHTLUS VÕI JAGATUD ÜKSINDUS? "e-õpe läbi õppija pilgu: UOC programmi "E-learning course desing and teaching" näitel" –
Eve Lamberg, Estonian Business School; "e-õpe läbi väikelapse pilgu" –
Piret Luik; Tartu Ülikool; "e-õpe läbi psühholoogi pilgu" –
Mare Teichmann; Tallinna Tehnikaülikool
III PARALLEELSESSIOON
MIS ON M-ÕPE? Õpime tundma, mis on mobiilne õpe eheda m-õppe kogemuse kaudu.
Sessiooni käigus kaasatakse osalejad GPS-aardejahti, lahendamaks õpetlikke mõistatusi.
Mart Laanpere; Priit Tammets; Kairit Tammets; Terje Väljataga
MILLISED ON 2007. AASTA E-ÜLIKOOLI PARIMAD E-KURSUSED? "Kooli muusikaõpetuse didaktika II" –
Kaie Mägimets; Tartu Ülikool; "Meditsiinialane eesti keel I" –
Heli Noor; Tartu Ülikool; "Sissejuhatus gerontoloogiasse" –
Kai Saks; Tartu Ülikool; "Elektriväljade numbriline modelleerimine" –
Toomas Plank; Tartu Ülikool
KUIDAS TESTIDA, MÕÕTA JA JUHTIDA E-ÕPPES? II OSA. "Tools for Distance Course Content Construction" –
Yurii Bogachkov; Ukrainian Institute for Information Technologies in Education National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute"; "e-õpe rahvusvahelises keskkonnas - võmalused ja varjuküljed" –
Tiina Reiman; Stokholmi Ülikool; "Kas labor = test = eksam?" –
Martin Jaanus; Tallinna Tehnikaülikool
KUIDAS KASUTADA VIDEOT ÕPPETÖÖS? II OSA. "Multimeediakonspekt" –
Marko Puusaar; IT Kolledž
Heikki Eljas; Tallinna Majanduskool; "Õppefilmi loomine" –
Mikk Rand; Kinobuss
MIS ON E-ÕIS? "Creating Unified e-Learning Environment" –
Vlatka Paunović; University of Zagreb; "1 Click 2 e-Learning - Behind the Scenes" –
Siniša Tomić; University of Zagreb
III PLENAARSESSIOON “KUIDAS ON HUVITAV?” "From Texas to Tallinn: e-Learning is Everywhere" –
Pamela Quinn; LeCroy Centre for Education Telecommunication
; "New Education Technology Support Centres 2.0 and Beyond" –
Wim Van Petegem; Katholieke Universiteit Leuven; "Didactic Design for e-Learning" –
Brian Hudson; Umeå University
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar