1. Foto ABC (Aivar Pihelgas)
Tutvustati digifotoaparaatide funktsioone. Räägiti, et ei ole otstarbekas kasutada aparaatide automaatfunktsioone. Seletati, kuidas peaks pildi mõttes üheksaks osaks jagama, et kõik foto komponendid jääksid kõige paremini pildile.
2. Interaktiivsete tahvlite võrdlus (Meelis Metus, Kalle Karing)
Tutvustati kaht interaktiivset tahvlit: SMART- ja Prometheani tahvlit. Esimene neist on meile kõigile juba teada-tuntud. Teine tahvel, Promethean, erineb SMART-rahvlist peamiselt kolme asja poolest:
• SMART-tahvlil on neli pliiatsit, mida saab kasutada, Prometheani tahvlil kaks;
• Prometheani tahvlil ei saa midagi näpuga lohistades teha. Kõik tehakse pliiatsiga (tuleb kogu aeg vahetada pliiatsi funktsioone kirjutamise ja lohistamise vahel);
• Prometheani tahvlile paigaldatakse projektor kaarekujulise jalaga tahvli ette – nii ei jää ise valgusele ette.
Mulle endale meeldib ikka SMART-tahvel rohkem, ainuke parem asi Prometheani tahvlil on projektori paigutus.
3. Miksikese töötuba (Kristiina Rattasepp)
Tutvustati Miksikese keskkonna tasulise osa sisu, mida saavad kõik Tallinna koolid tasuta kasutada. Tuleb kirjutada Miksikese kontorisse ja sealt antakse kooli administraatorile kasutajaõigused ja siis tema saab neid tasulisi asju õpetajatele nähtavaks teha. Mulle meeldis selle keskkonna juures eriti see, et õpetaja saab tublimad õpilased nn hobiõpetaja rolli panna. See tähendab, et nad saavad ise harjutusi koostada ja need siis Miksikese kontorisse ülevaatamisele saata.
4. IT tulevikukool Reaalkoolis (Gunnar Polma, Ahto Pent)
Räägiti, kuidas Reaalkooli arvutiõpetaja ühendab arvuti- ja tööõpetuse tunnid. Nimelt teeb ta paljude tööõpetuse asjade plaanid poistega arvutis projektina valmis ja siis hakkavad neid reaalselt tegema. Ta tõi meile näidata ühe nn väikse puukasti, kuhu olid pandud sisse patarei ja pirnid, pirnid vilkusid.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar